- O nas
- Problemy
- Zabiegi
- Zabiegi odmładzające
- Zabiegi liftingująco–ujędrniające
- Zabiegi na naczynka i rumień
- Zabiegi pod oczy
- Zabiegi na podbródek
- Laser TulowyNowość
- Thermolifting twarzy
- Endermolift
- Osocze bogatopłytkowe
- Autologiczny stymulator tkankowy
- Mezoterapia igłowa
- Mezoterapia mikroigłowa
- Egzosomy
- Geneo
- Karboksyterapia twarzy
- Peelingi chemiczne
- Stymulatory tkankowe
- Zabiegi kosmetyczne Vagheggi
- Radiofrekwencja mikroigłowa twarzy
- Kobido – Japoński masaż twarzy
Oczyszczenie i przebarwienia skóryOdchudzanie, modelowanie ciała - Cennik
- Rytuały spa
- Aktualności
- Kontakt
W naszej Klinice Beauty stosujemy się do procedur, aby w pełni zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów jaki i zespołu Kliniki Beauty
Procedury dotyczące Covid-19
- Ograniczenie do niezbędnego minimum spotkań i narad wewnętrznych; spotkania powinny być przeprowadzane przy otwartych oknach z zachowaniem rekomendowanych odległości pomiędzy osobami (zalecane co najmniej 2 m między pracownikami).
- Preferowane odprawy zdalne (kontakt telefoniczny lub mailowy).
- Organizacja stanowisk pracy z uwzględnieniem wymaganego dystansu między pracownikami (zalecane co najmniej 2 m).
- Organizacja stanowisk pracy – zalecana odległość 2m; w przypadku braku możliwości zapewnienia zalecanej odległości pomiędzy stanowiskami, rekomendowane zainstalowanie ekranów ochronnych (przepierzenia, ścianki) pomiędzy stanowiskami. Dodatkowe przepierzenia można zastosować
na stanowiskach manicure, w celu oddzielenia personelu od klienta. Przepierzenie powinno umożliwić przełożenie dłoni. - Reorganizacja gabinetu, uwzględniająca możliwość dystansowania społecznego i rozdzielenia stanowisk, zwłaszcza we wszystkich częściach wspólnych.
- Dystans ten może być zmniejszony wtedy, gdy wymaga tego realizacja usługi i stosowane są inne środki ochrony indywidualnej.
- Umieszczenie w pomieszczeniach płynów do dezynfekcji w celu odkażenia każdej dotykanej powierzchni co najmniej 2-3 razy w ciągu dnia pracy i na koniec każdej zmiany.
- Rozłożenie w czasie zaplanowanych wizyt, aby zmniejszyć liczbę osób przebywających w gabinecie
w tym samym czasie. W gabinecie może przebywać tylko tylu klientów, ile jest stanowisk do ich obsługi. - Organizacja trybu pracy z uwzględnieniem systemu zmianowego i rotacyjnego, tak aby nie dochodziło do mieszania się pracowników pracujących na danej zmianie. Dopuszczalna jest praca tego samego zespołu przez cały dzień.
- Zalecane świadczenie usług w gabinecie z wyłączeniem profesjonalistów pracujących na sesjach zdjęciowych, backstageach i pokazach zawodowych.
- Zalecany pomiar i rejestrowanie temperatury ciała pracowników za pomocą termometru bezdotykowego przed rozpoczęciem pracy, za zgodą pracowników.
- Możliwe jest rozważenie, za zgodą pracowników, prowadzenia codziennych procedur przeprowadzania i dokumentowania wywiadu, w szczególności o braku wstępowania objawów chorobowych u pracownika/osoby świadczącej usługi oraz o braku kontaktu z osobą, która miała widoczne objawy chorobowe lub była narażona na kontakt z osobą zakażoną.
- W dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel kontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia wizyty.
- Klient zostaje poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeśli:
- występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
- Wytyczne dla pracowników:
- Przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo należy umyć ręce wodą z mydłem.
- Używać środków ochrony indywidualnej adekwatnych do wykonywanego zabiegu, w tym:
- odzieży ochronnej (np., fartuch jednorazowy lub tekstylny prany w temperaturze min. 60oC z dodatkiem detergentu);
- maseczki ochronnej, a w razie konieczności także przyłbic lub gogli lub zastępczo innych rozwiązań spełniających funkcję ochrony oczu;
- rękawiczek jednorazowych – obowiązkowe noszenie rękawiczek przy wykonywaniu usługi (rękawiczki zmieniane każdorazowo po wykonaniu usługi).
Jeżeli wymaga tego specyfika wykonywanego zabiegu, można zrezygnować z części powyższych elementów, postępując przy tym zgodnie z praktyką bezpiecznego wykonywania zabiegu.
- Regularnie, często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem, (zaleca się, aby instrukcję mycia rąk powiesić przy umywalce), dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).
- Podczas kaszlu i kichania zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – jak najszybciej wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce.
- Starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu.
- Dołożyć wszelkich starań, aby stanowiska pracy były czyste i higieniczne, szczególnie po zakończonym dniu pracy. Należy pamiętać o dezynfekcji powierzchni dotykowych jak słuchawka telefonu, klawiatura i myszka, włączniki świateł czy biurka oraz sprzętu, który wykorzystywany jest podczas zabiegu.
- Regularnie (kilka razy w ciągu dnia) czyścić powierzchnie wspólne, z którymi stykają się klienci, np. klamki, poręcze, blaty, oparcia krzeseł.
- Unikać dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej, jeżeli istnieje taka możliwość.
- Nie używać telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi. Poprosić, aby klient także ich nie używał.
- Dotykać wyłącznie przedmiotów niezbędnych do wykonania zabiegu w gabinecie zabiegowym w trakcie wykonywania usługi.
- Wytyczne dla klientów:
- Nosić osłonę nosa i ust oraz rękawice ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu).
- Nie używać telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
- Klient przychodzi na zabieg bez osób towarzyszących.
- Wytyczne dla realizowania kosmetycznych usług szkoleniowych:
- Wytyczne dla prowadzącego
- Nosić osłonę nosa i ust oraz rękawice ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj realizowanego szkolenia).
- Nie używać telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
- Uczestnik przychodzi na szkolenie bez osób towarzyszących / możliwa model do ćwiczeń.
- Liczba uczestników zgodna z liczbą stanowisk pracy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
- Wytyczne dla uczestnika:
- Nosić osłonę nosa i ust oraz rękawice ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj realizowanego szkolenia).
- Nie używać telefonów komórkowych w gabinecie.
- Uczestnik przychodzi na szkolenie bez osób towarzyszących.
- Uczestnik zobowiązany posiadać odzież ochronną (fartuch, jednorazowe rękawiczki i osłonę ust i nosa)
- Klient w zależności od rodzaju wykonywanego zabiegu powinien:
- Wytyczne dla prowadzącego
- zdezynfekować ręce i/lub założyć rękawiczki jednorazowe,
- nosić środek ochrony zasłaniający usta i nos lub zastępczo inne rozwiązanie spełniające jego funkcję, jeżeli specyfika zabiegu na to pozwala.
Poinformuj klienta o zaleceniu posiadania własnych środków ochronnych.
Zaleca się umożliwienie klientowi zakup lub bezpłatne otrzymanie maski w salonie.
Opcjonalnie w zależności od rodzaju wykonywanego zabiegu gabinet zapewnia:
- peniuar jednorazowy lub zastępczo inne rozwiązanie spełniające jego funkcję,
- bieliznę jednorazową,
- śliniak/podkład jednorazowy do gromadzenia odpadów niemających kontaktu z krwią.
W naszej Klinice Beauty osoby korzystające z naszych usług proszone są o wypełnienie ankiety, której wzór zamieściliśmy poniżej:
ZAPRASZAMY NA BEZPŁATNE KONSULTACJE DO NASZEGO GABINETU KOSMETYCZNEGO KLINIKA BEAUTY PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 31 W SZCZECINIE KONTAKT