Nanosoft Booster mezoterapia igłowa to zabieg bez bólu i siniaków rekomendowany przez firmę Filorga. Przeznaczony do delikatnych okolic takich jak oczy, szyja, okolica ust. Godnym uwagi jest fakt, iż wykorzystanie w zabiegu preparatu NCTF HA 135 gwarantuje efekt już od pierwszego zabiegu.

Bezbolesne i nieinwazyjne podanie preparatu NCTF 135 HA techniką Nanosoft przede wszystkim nawilża i odżywia skórę, dodatkowo redukuje zmarszczki oraz ujędrnia i zagęszcza skórę.

Nanosoft Bosters

Nanosoft Eye Booster – zabieg na okolicę oczu

Redukuje kurze łapki i nawilża skórę na górnej i dolnej powiece, dając efekt odmłodzenia

Nanosoft Neck Booster – zabieg na szyję

Ujędrnia skórę szyi, likwiduje zmarszczki

Nanosoft Lip Bosster – zabieg na skórę wokół ust

Zabieg, który ujędrnia skórę i likwiduje zmarszczki palacza

Nanosoft Booster to bezpieczna i skuteczna mezoterapia bez siniaków i bólu

Preparat NCTF 135 HA to jedna z nielicznych substancji, które można bezpiecznie wstrzykiwać pod skórę. Kompleks witaminowy – aminokwasowy połączony z kwasem hialuronowym gwarantuje rewelacyjne efekty naturalnego odmłodzenia skóry i utrzymania jej w dobrej kondycji przez wiele lat. Jest to szczególnie ważne dla delikatnej skóry w takich obszarach jak okolice oczu, szyja czy usta.

Użyte w zabiegu urządzenie Nanosoft gwarantuje niezwykły komfort zabiegu , dzięki aplikacji preparatu NCTF 135 HA niezwykle cienkimi igłami, zabieg jest bezpieczny i bezbolesny, a ryzyko siniaków jest zminimalizowane.

Nanosoft Booster – efekty zabiegów

• Zmniejszenie zmarszczek
  • Nawilżenie skóry
  • Dodatkowo ujędrnienie