Stymulatory tkankowe Szczecin

Jeśli chcesz zatrzymać młody wygląd na dłużej, skorzystaj z najnowszej generacji preparatów, jakim są stymulatory tkankowe. Nowoczesne i bezpieczne zabiegi odmładzające. Co najważniejsze w opinii naszych pacjentów to zabiegi które dają szybkie jak również trwałe efekty.

Regeneracja skóry

Nawilżenie

Redukcja zmarszczek

Lifting i uniesienie skóry

Redukcja przebarwień

Elastyczności skóry

Stymulator tkankowy to lifting twarzy na poziomie komórkowym

Stymulator tkankowy to preparat do głębokiej odnowy i biostymulacji skóry o wielokierunkowym działaniu. Efektywność zabiegu opiera się na możliwościach regeneracyjnych polinukleotydów.

Odnowa skóry następuje poprzez naturalne procesy naprawcze. Godnym uwagi jest fakt, iż terapia wymaga serii zabiegów, a efekt podania stymulatora potęguje się w czasie.

Czym są polinukleotydy?

Polinukleotydy to małe fragmenty kwasów nukleinowych DNA i RNA występujące we wszystkich organizmach. Dają naturalny efekt odbudowy rysów twarzy – nie zmieniając ich. Dzieje się tak na skutek regeneracji uszkodzonych tkanek. Pełnią także ważną funkcję w zwalczaniu wolnych rodników oraz regeneracji skóry uszkodzonej promieniowaniem UV. Godnym uwagi jest fakt, iż polinukleotydy zagęszczają skórę,  oprócz tego zwiększają jej elastyczność.

Jak działa stymulator tkankowy?

• Biostymulacja procesów biologicznych – polinukleotydy aktywują receptory na fibroblastach, dzięki czemu następuje intensywna produkcja kolagenu typu I elastyny. Powoduje to lifting i zagęszczenie skóry.
  • Oprócz tego działanie antyoksydacyjne – zwalczanie wolnych rodników, przyczyniających się do starzenia skóry.
  • Ponadto głębokie nawodnienie tkanek – wiązanie przez polinukleotydy wody zapewnia hydratację macierzy pozakomórkowej, dzięki czemu skóra staje się nawilżona i jędrna.

Dla kogo jest stymulator tkankowy?

Stymulator tkankowy ma wszechstronne zastosowanie. Polecany jest jako profilaktyka przeciwstarzeniowa oraz jako zabieg „naprawczy” dla skóry dojrzałej. W zależności od problemu, czy miejsca użycia możne podawać go różnymi technikami w obszarze twarzy, szyi jak również dekoltu dekoltu.

Zdjęcia ukazują efekt zabiegu u konkretnego pacjenta. Efekt zabiegu może się różnić w zależności od indywidualnych cech pacjenta, liczby powtórzeń zabiegu, stosowania się pacjenta do zaleceń pozabiegowych oraz umiejętności i doświadczenia osoby przeprowadzającej zabieg.

Efekty stymulatorów tkankowych

• biostymulacja i regeneracja skóry
  • głębokie nawilżenie
  • redukcja zmarszczek
  • naturalny lifting i uniesienie skóry
  • ponadto poprawa kolorytu skóry
  • profilaktyka przeciwstarzeniowa
  • redukcja przebarwień
  • oprócz tego poprawa elastyczności i zagęszczenie skóry

Jak wygląda zabieg?

Preparat podaje się w tzw. 5 punktach bioestetycznych twarzy – w jej środkową i dolną część. W obrębie szyi i dekoltu wykorzystuje się technikę głębokiej mezoterapii igłowej. Podczas zabiegu może być odczuwalne mrowienie i rozpieranie. Dlatego w celu minimalizacji dyskomfortu można zastosować miejscowe znieczulenie.

Ilość i częstotliwość zabiegów

W celu uzyskania najlepszych efektów zalecana jest seria 3-4 zabiegów co 2-4 tygodnie.

Zabieg „przypominający”, który ma za zadanie, podtrzymanie efektów wykonuje się co 4-6 miesięcy.

Po podaniu preparatu Nucleofill rozpoczyna się proces odnowy komórkowej. W związku, z czym efekty zabiegów narastają z czasem, wraz z ich ilością.

Przeciwwskazania do zabiegów stymulatorami tkankowymi

• ciąża i karmienie piersią
  • choroby nowotworowe
  • infekcje bakteryjne czy grzybicze skóry
  • aktywna opryszczka
  • ponadto poważne choroby ogólnoustrojowe
  • niektóre choroby autoimmunologiczne
  • oprócz tego zaburzenia krzepnięcia krwi

Jalupro – Aminokwasowa terapia zastępcza

Jalupro zawiera kompleks aminokwasów (glicynę, l-prolinę, l-lizynę, l-leucynę) oraz kwas hialuronowy, które wspierają proces biostymulacji skóry. Preparat wspomaga procesy metaboliczne i komórkowe. Pobudza aktywność fibroblastów, zwiększając tym samym produkcję kolagenu. Przywraca skórze elastyczność, redukuje zmarszczki oraz cienie i sińce pod oczami, jak również blizny potrądzikowe i rozstępy.

Wskazania:

• cienie i worki pod oczami
  • skóra z oznakami starzenia i fotostarzenia
  • zmarszczki
  • skóra odwodniona
  • utrata jędrności skóry
  • blizny potrądzikowe
  • rozstępy

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią
  • choroby nowotworowe
  • aktywne choroby skórne (wirusowe i bakteryjne) – w miejscu zabiegowym