Mikrofale – zabieg odchudzający i redukcja cellulitu – Szczecin

skuteczne odchudzanie i redukcja cellulitu oraz ujędrnienie ciała.

Trwała redukcja tkanki tłuszczowej

Redukcja cellulitu

Ujędrnienie ciała

Jak działa zabieg odchudzający i redukujący cellulit?

Odchudzanie i redukcja cellulitu – Urządzenie ma dwie głowice, które są stosowane w zależności od obszaru ciała jak również rodzaju zabiegu. Mikrofale omijają naskórek, górną warstwę skóry i docierają do głębszych jej obszarów, gdzie umiejscowione są komórki tłuszczowe. Wytworzone dzięki energii ciepło wywołuje stres metaboliczny w komórkach. To zjawisko powoduje całkowite zniszczenie lub częściowe uszkodzenie komórek tłuszczowych. Obumarłe komórki i nadmiar kwasów tłuszczowych, organizm usuwa w naturalnym procesie przez układ limfatyczny. Ponadto zewnętrzna warstwa skóry nie nagrzewa się, a zabieg jest bezbolesny i bezpieczny. Co najważniejsze metoda jest całkowicie nieinwazyjnym sposobem odchudzania ciała bez powikłań i skutków ubocznych.

skuteczne odchudzanie i redukcja cellulitu - onda Szczecin

Jakie są efekty zabiegu?

Trwała redukcja tkanki tłuszczowej

Mikrofale wnikają głęboko pod skórę i niszczą błony komórek tłuszczowych. Komórki następnie rozpuszczają się i są wydalane z organizmu w procesie metabolicznym przez układ limfatyczny. Ponadto mikrofale przyśpieszają proces metabolizmu jak również redukcji komórek tłuszczowych.

Redukcja cellulitu

Mikrofale skutecznie likwidują cellulit każdego stopnia, ponieważ urządzenie posiada dwie głowice, a każda z nich wprowadza mikrofale na inną głębokość. Dzięki temu mikrofale docierają do płytszych warstw skóry, ale i do głębiej położonych złogów tłuszczowych. Zabieg redukuje cellulit w różnych stadiach, nawet tym najbardziej zaawansowanym. Godnym uwagi jest fakt, iż efekty widoczne są już po pierwszym zabiegu.

Ujędrnienie ciała

Mikrofale  podczas zabiegu działają na włókna kolagenowe w skórze właściwej, co stymuluje fibroblasty do produkcji nowego kolagenu, dzięki czemu tkanka staje się bardziej zagęszczona, ponadto ujędrnienie skóry szybko się poprawia.

Czy jest bezpiecznym i bezbolesnym zabiegiem na ciało?

Urządzenie jest wyposażone w system chłodzenia skóry właściwej, dzięki temu nie czujemy ciepła wytworzonego przez energię. W ten sposób powierzchnia skóry jest chroniona natomiast zabieg jest przyjemny jak również nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Odczucia po zabiegu można porównać z głębokim masażem ciała.

Na jakich partiach wykonujemy zabieg?

To zabieg odchudzający na:

• Brzuch
  • Brzuch i boczki
  • Pośladki
  • Uda
  • Ponadto obszar nad kolanami
  • Ramiona
  • Wewnętrzne uda
  • Bryczesy
  • Oprócz tego plecy tzw. motylki

Ile zabiegów potrzebujemy, aby zredukować tkankę tłuszczową i cellulit?

Odchudzanie i redukcja cellulitu za pomocą urządzenia można nazwać rewolucyjnym. Ponieważ efekty mikrofale są widoczne od razu po zabiegu. Co najważniejsze ze względu na tak dużą skuteczność, w niektórych przypadkach wystarczy jeden zabieg. Jeśli chcesz uzyskać perfekcyjny efekt, zalecana jest seria 4 zabiegów co dwa tygodnie lub raz w miesiącu. Zabieg trwa 20-60 minut, godnym uwagi jest fakt, iż nie wywołuje żadnych skutków ubocznych.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

• niewydolność lub zaburzenia serca
  • implanty/rozrusznik serca
  • neoplazja
  • uszkodzenie / upośledzenie pracy nerek lub wątroby
  • aktywne zapalenie błony śluzowej, zakrzepowe zapalenie żył, zakrzep żylny
  • ciąża
  • karmienie piersią
  • menstruacja
  • choroby zakaźne
  • problemy z krzepnięciem krwi
  • żylaki
  • ponadto wysokie ciśnienie krwi
  • choroby skóry (wysypki, zapalenie, infekcja, krwiak, rany)
  • zaburzenia skóry wywołane gorącem takie jak nawracająca opryszczka pospolita w leczonym obszarze
  • zaburzenia czucia
  • leki przeciwzakrzepowe i anty agregacyjne (możliwość przewlekłego rumienia)
  • leczenie steroidami systemowe (prednizonem, deksametazonem)
  • obecne choroby autoimmunologiczne z wyjątkiem chorób tarczycy
  • implant trwały w leczonym obszarze (metalowe / plastikowe płytki, protezy, śruby, przeszczep tłuszczu, protezy piersi)
  • oprócz tego infekcje

Jak się postępować przed i po zabiegu zabiegu?

• Minimum tydzień przed zabiegiem należy zaprzestać stosowania preparatów nawilżających na obszarze, który ma być podany zabiegowi. Dzięki temu zwiększy się przenikalność mikrofal do tkanki tłuszczowej.
  • Przed i po zabiegu należy zwiększyć spożycie płynów dlatego, aby wzmocnić działanie układu limfatycznego
  • Przed i po zabiegu nie należy korzystać z solarium i naturalnych kąpieli słonecznych.
  • Ponadto bezpośrednio po zabiegu nie należy korzystać z basenu jak również sauny.

Terapia łączona mikrofale z elektrostymulacją magnetyczną

Zabieg mikrofalami w połączeniu z magnetyczną elektrostymulacją mięśni.

Godnym uwagi jest fakt, iż podczas zabiegu mikrofale   docierają nawet do głębokich warstw tkanki tłuszczowej. Ich zadaniem jest uszkodzenie oraz osłabienie błon w komórkach tłuszczowych.

Magnetyczna elektrostymulacja mięśni również doprowadza do lipolizy w komórkach tłuszczowych, dzięki połączeniu w jednej procedurze zabiegowej, zwiększa się ilość uszkodzonych komórek tłuszczowych.

Zabieg mikrofalami i elektrostymulacji magnetycznej mięśni redukuje większą ilość komórek tłuszczowych podczas jednej sesji