Skip links

REGULAMIN

 

§ 1 DEFINICJE

 

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

  1. Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Małgorzatę Figurską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TIVOLI Małgorzata Figurska, ul. Mazowiecka 13, 70-526 Szczecin, posiadająca numer NIP 8511015679 oraz REGON 810749580;
  2. Sklepie Internetowym – należy przez to rozumieć stronę internetową dostępną pod adresem www,klinikabeauty.pl
  3. Kliencie – należy przez to rozumieć:
    1. osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa także osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych albo,
  1. osobę prawną, albo,
  2. jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  1. Konsumencie – należy przez to rozumieć Klienta będącego osobą fizyczną lub Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, dokonującego ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością zawodową, dla celów niezwiązanych z działalnością zawodową;
  2. Koncie – należy przez to rozumieć Usługę polegającą na udostępnieniu indywidualnie spersonalizowanego panelu administracyjnego Klienta dostępnego po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie Internetowym, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta, informacje o złożonych przez niego Zamówieniach oraz zawartych Umowach;
  3. Voucherze – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający zawarcie umowy i uprawniający osobę wskazaną w Voucherze lub okaziciela (jeśli Voucher nie jest imienny) do realizacji w salonie Sprzedawcy usług których dotyczy Voucher w terminie ustalonym ze Sprzedawcą;
  4. Usłudze – należy przez to rozumieć usługę świadczoną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę na zasadach określonych w Regulaminie;
  5. Newsletterze – należy przez to rozumieć Usługę polegającą na dystrybucji drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres email informacji, w tym informacji handlowych wysłanych przez lub w imieniu Sprzedawcy;
  6. Umowie – należy przez to rozumieć umowę na zakup Vouchera, zawartą na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
  7. Formularzu Rejestracji – należy przez to rozumieć formularz elektroniczny dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający założenie Konta;
  8. Formularzu Zamówienia – należy przez to rozumieć formularz elektroniczny umożliwiający złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy, w szczególności formę płatności oraz sposób dostawy;
  9. Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy;
  10. Danych Osobowych – należy przez to rozumieć informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres IP, lokalizacja, pliki cookies oraz numer telefonu;
  11. RODO – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  12. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument;

 

 

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę, któremu przysługują wyłączne prawa do domeny jak i utworów oraz innych praw podlegających ochronie.
  2. Sprzedawca nie wyraża zgody na kopiowanie zdjęć, grafik, treści (szczególnie technicznych) lub filmów ze Sklepu Internetowego, ani też na reprodukcję, modyfikację, udostępnianie do publicznej wiadomości (np. tryb przetargowy zapytania o cenę itp.), dystrybucję oraz inne wykorzystywanie materiałów na niej zawartych, zastrzegając sobie wszystkie prawa do ich treści oraz odwołując się do ochrony autorskiej oraz patentowej Produktów Sprzedawcy.
  3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, przyjmowania i realizacji Zamówień, zasady i formy płatności, zasady odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  4. Klient obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać jego postanowień.
  5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez:
    1. wiadomość elektroniczną na adres e-mail:info@mazowiecka13.com
    2. kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 604541997
    3. kontakt pisemny na adres siedziby Sprzedawcy,
  6. Koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość, o których mowa w ust. 4 ponosi Klient. Opłaty takie obliczane są według stawek operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient.

 

 

§ 3  KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

 

  1. W ramach Sklepu Internetowego Klient może skorzystać z następujących Usług:
    1. Konto,
    2. Formularz Zamówienia.
  2. Skorzystanie z Usługi Konto wymaga od Klienta wypełnienia Formularza Rejestracji dostępnego w Sklepie Internetowym poprzez podanie danych, w tym Danych Osobowych obejmujących:
    1. w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną: imię, nazwisko, ulica i numer, kod pocztowy, miasto, telefon, adres email, kraj, hasło;
    2. w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub Klienta nie będącego osobą fizyczną: nazwa firmy, NIP, imię, nazwisko, ulica i numer, kod pocztowy, miasto, telefon, adres email, kraj, hasło.
  1. Usługa Konto świadczona jest przez Sprzedawcę nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Klient ma prawo wypowiedzieć Usługę w każdej chwili, bez wskazania przyczyny za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub kontaktując się ze Sprzedawcą w sposób określony w § 2 ust. 4.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć Klientowi Usługę Konta, niezwłocznie po aktywacji, polegającej na potwierdzeniu założenia Konta poprzez kliknięcie w link przesłany na wskazany w Formularzu Rejestracji adres email. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć Klientowi Usługę Konta w sposób ciągły, za wyjątkiem okresowej niedostępności Usługi Konta.
  3. Po uzyskaniu dostępu do Konta, Klient może korzystać w szczególności z następujących funkcji:
    1. […]
  4. Skorzystanie z Usługi Formularz Zamówienia w celu złożenia Zamówienia możliwe jest po dodaniu pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka. Dla złożenia Zamówienia wymagane jest podanie danych Klienta oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży, w tym Produktu lub Produktów, ich liczby miejsca i sposobu dostawy, sposobu płatności. Złożenie Zamówienia następuje po kliknięciu przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
  5. W przypadku Klienta nie korzystającego z Konta do złożenia Zamówienia przy wykorzystaniu Formularza Zamówienia konieczne jest podanie danych, w tym Danych Osobowych, o których mowa w ust. 2.
  6. Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i jest zakończona z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą przerwania składania Zamówienia przez Klienta.
  7. Skorzystanie z Usługi Newsletter możliwe jest po wypełnieniu Formularza Newslettera, kliknięciu przycisku „Zapisz się do newslettera” oraz potwierdzeniu chęci zapisania się na Newsletter poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany na podany w Formularza Newslettera adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z Usługi Newsletter możliwe jest również poprzez wybranie odpowiedniej opcji w panelu Dane osobowe po zalogowaniu się na Konto.
  8. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Klient może wypowiedzieć Usługę w każdej chwili, bez wskazania przyczyny poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy
  9. W celu skorzystania z Usług Klient musi posiadać komputer lub inne urządzenie z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką stron internetowych, a także aktywne konto poczty elektronicznej e-mail.
  10. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego Klient może zgłaszać przy wykorzystaniu form komunikacji określonych w § 2 ust. 4 Regulaminu.
  11. W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpoznania reklamacji zaleca się podanie w opisie reklamacji:
    1. informacji dotyczących przedmiotu reklamacji takich jak rodzaj Usługi, czas wystąpienia i rodzaj nieprawidłowości,
    2. żądania Klienta,
    3. danych kontaktowych osoby składającej reklamację,
  12. Sprzedawca zobowiązany jest rozpoznać wszelkie reklamacje złożone przez Klienta niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

 

 

§ 4  ZAMÓWIENIA

 

  1. Cena Vouchera uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN). Cena zawiera podatki. O łącznej cenie Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
  2. Złożenie przez Klienta Zamówienia następuje z chwilą kliknięcia przez Klienta przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty w Formularzu Zamówienia.
  3. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta Sprzedawca weryfikuje możliwość jego realizacji, w szczególności dostępność Vouchera.
  4. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku nieprawidłowego wypełnienia oraz przesłania przez Klienta Formularza Zamówienia. Rozumie się przez to również zamieszczenie niekompletnych lub niepełnych danych.
  5. Użytkownik może anulować lub zmienić Zamówienie do chwili zawarcia Umowy.
  6. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta drogą elektroniczną o anulowaniu Zamówienia w całości lub w części, w której realizacja Zamówienia nie jest możliwa.
  7. W terminie 3 Dni Roboczych po otrzymaniu wiadomości elektronicznej od Sprzedawcy o anulowaniu Zamówienia w części Klient może potwierdzić Sprzedawcy drogą elektroniczną zgodę na realizację pozostałej (nie anulowanej) części Zamówienia. Brak potwierdzenia realizacji pozostałej części Zamówienia w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest traktowane jako anulowanie Zamówienia w całości.
  8. Po złożeniu Zamówienia i weryfikacji możliwości jego realizacji Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie i przystąpienie do jego realizacji w formie mailowej lub telefonicznej.
  9. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przystąpienie do jego realizacji następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta wiadomości elektronicznej zawierającej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, informację o zawarciu Umowy oraz odnośniki do treści Regulaminu.
  10. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej, o której mowa w ust. 8 zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.

 

§ 5 DOSTAWA

  1. Dostawa Vouchera następuje w formie elektronicznej na adres e-mail podany w Zamówieniu lub Koncie, jak również poprzez zamieszczenia go na Koncie Klienta.

 

§ 6 PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Blik
    2. Przelew
    3. Karta płatnicza
  2. W przypadku płatności przelewem, elektronicznie lub kartą płatniczą Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie 1 Dnia Roboczego od dnia złożenia Zamówienia.

 

§ 7 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
  2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w szczególności:
    1. pisemnie, na adres Sprzedawcy,
    2. w formie wiadomości elektronicznej przesyłanej na adres info@mazowiecka13.com
  4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  5. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Vouchera.
  6. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego Konsument skorzystał nabywając Voucher, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument może zwrócić Voucher na adres siedziby Sprzedawcy.

 

§ 8  POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klienta nie będącego Konsumentem.
  2. Klientowi nie będącemu Konsumentem nie przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z umową na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta nie będącego Konsumentem w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy lub niezwiązanych z Umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także wobec Klienta nie będącego Konsumentem odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  4. We wszelkich sporach powstałych pomiędzy Klientem nie będącym Konsumentem a Sprzedawcą właściwy będzie sąd powszechny dla siedziby Sprzedawcy.

 

§ 9  DANE OSOBOWE

  1. Administratorem Danych Osobowych osób odwiedzających Sklep Internetowy oraz Klientów jest Małgorzatę Figurską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TIVOLI Małgorzata Figurska, ul. Mazowiecka 13, 70-526 Szczecin, posiadająca numer NIP 8511015679 oraz REGON 810749580;
  1. Sprzedawca zbiera i przetwarza Dane Osobowe w celu zawarcia i wykonania Umowy , w celu utrzymywania Konta, jak również w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy. W zakresie, w jakim Sprzedawca decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, jest on administratorem tych Danych Osobowych. Przetwarzanie danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą odbywa się zgodnie z przepisami RODO, z uwzględnieniem przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

§ 10  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są w języku polskim.
  2. Niniejszy Regulamin może być zmieniany z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak zmiana zakresu działalności gospodarczej lub oferty handlowej, konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów obowiązującego prawa, konieczność zapewnienia prawidłowości funkcjonowania Sklepu Internetowego, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z Sklepu Internetowego, konieczność wprowadzania nowych bądź zmiana istniejących zasad działania Sklepu Internetowego.
  3. W przypadku konieczności zmiany Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów o rodzaju i charakterze zmian, przesyłając im drogą elektroniczną, na adresy e-mail przypisane do Konta zmienioną wersję Regulaminu, nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem planowanych zmian.
  4. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. Konto lub Newsletter) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on powiadomiony o zmianach i w terminie 14 dni od dnia powiadomienia nie wypowiedział umowy. W przypadku gdy w wyniku zmiany Regulaminu zostaną wprowadzone nowe opłaty lub podwyższone zostaną obecnie obowiązujące opłaty Klient będący Konsumentem ma prawdo odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku innych umów niż umowy, o których mowa w ust. 4 zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów, w szczególności nie będą wpływać na zawarte Umowy Sprzedaży.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie i Politykach stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w przypadku Konsumentów, dodatkowo przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.