- O nas
- Problemy
- Zabiegi
- Zabiegi odmładzające
- Zabiegi liftingująco – ujędrniające
- Zabiegi na naczynka i rumień
- Zabiegi pod oczy
- Zabiegi na podbródek
- Laser Tulowy
- Radiofrekwencja mikroigłowa
- Osocze bogatopłytkowe
- Mezoterapia igłowa
- Stymulatory tkankowe
- Thermolifting twarzy
- Geneo
- Endermolift
- Autologiczny stymulator tkankowy
- Mezoterapia mikroigłowa
- Egzosomy
- Karboksyterapia
- Peelingi chemiczne
- Zabiegi pielęgnacyjne Forlled
Oczyszczenie i przebarwienia skóryOdchudzanie, modelowanie ciała - Cennik
- Lampa Led TriWings®
- Promocje
- Kontakt
REGULAMIN
§ 1 DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
- Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Małgorzatę Figurską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TIVOLI Małgorzata Figurska, ul. Mazowiecka 13, 70-526 Szczecin, posiadająca numer NIP 8511015679 oraz REGON 810749580;
- Sklepie Internetowym – należy przez to rozumieć stronę internetową dostępną pod adresem www,klinikabeauty.pl
- Kliencie – należy przez to rozumieć:
- osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa także osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych albo,
- osobę prawną, albo,
- jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
- Konsumencie – należy przez to rozumieć Klienta będącego osobą fizyczną lub Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, dokonującego ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością zawodową, dla celów niezwiązanych z działalnością zawodową;
- Koncie – należy przez to rozumieć Usługę polegającą na udostępnieniu indywidualnie spersonalizowanego panelu administracyjnego Klienta dostępnego po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie Internetowym, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta, informacje o złożonych przez niego Zamówieniach oraz zawartych Umowach;
- Voucherze – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający zawarcie umowy i uprawniający osobę wskazaną w Voucherze lub okaziciela (jeśli Voucher nie jest imienny) do realizacji w salonie Sprzedawcy usług których dotyczy Voucher w terminie ustalonym ze Sprzedawcą;
- Usłudze – należy przez to rozumieć usługę świadczoną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę na zasadach określonych w Regulaminie;
- Newsletterze – należy przez to rozumieć Usługę polegającą na dystrybucji drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres email informacji, w tym informacji handlowych wysłanych przez lub w imieniu Sprzedawcy;
- Umowie – należy przez to rozumieć umowę na zakup Vouchera, zawartą na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
- Formularzu Rejestracji – należy przez to rozumieć formularz elektroniczny dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający założenie Konta;
- Formularzu Zamówienia – należy przez to rozumieć formularz elektroniczny umożliwiający złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy, w szczególności formę płatności oraz sposób dostawy;
- Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy;
- Danych Osobowych – należy przez to rozumieć informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres IP, lokalizacja, pliki cookies oraz numer telefonu;
- RODO – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument;
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę, któremu przysługują wyłączne prawa do domeny jak i utworów oraz innych praw podlegających ochronie.
- Sprzedawca nie wyraża zgody na kopiowanie zdjęć, grafik, treści (szczególnie technicznych) lub filmów ze Sklepu Internetowego, ani też na reprodukcję, modyfikację, udostępnianie do publicznej wiadomości (np. tryb przetargowy zapytania o cenę itp.), dystrybucję oraz inne wykorzystywanie materiałów na niej zawartych, zastrzegając sobie wszystkie prawa do ich treści oraz odwołując się do ochrony autorskiej oraz patentowej Produktów Sprzedawcy.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, przyjmowania i realizacji Zamówień, zasady i formy płatności, zasady odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Klient obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać jego postanowień.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez:
- wiadomość elektroniczną na adres e-mail:info@mazowiecka13.com
- kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 604541997
- kontakt pisemny na adres siedziby Sprzedawcy,
- Koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość, o których mowa w ust. 4 ponosi Klient. Opłaty takie obliczane są według stawek operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient.
§ 3 KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- W ramach Sklepu Internetowego Klient może skorzystać z następujących Usług:
- Konto,
- Formularz Zamówienia.
- Skorzystanie z Usługi Konto wymaga od Klienta wypełnienia Formularza Rejestracji dostępnego w Sklepie Internetowym poprzez podanie danych, w tym Danych Osobowych obejmujących:
- w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną: imię, nazwisko, ulica i numer, kod pocztowy, miasto, telefon, adres email, kraj, hasło;
- w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub Klienta nie będącego osobą fizyczną: nazwa firmy, NIP, imię, nazwisko, ulica i numer, kod pocztowy, miasto, telefon, adres email, kraj, hasło.
- Usługa Konto świadczona jest przez Sprzedawcę nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Klient ma prawo wypowiedzieć Usługę w każdej chwili, bez wskazania przyczyny za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub kontaktując się ze Sprzedawcą w sposób określony w § 2 ust. 4.
- Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć Klientowi Usługę Konta, niezwłocznie po aktywacji, polegającej na potwierdzeniu założenia Konta poprzez kliknięcie w link przesłany na wskazany w Formularzu Rejestracji adres email. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć Klientowi Usługę Konta w sposób ciągły, za wyjątkiem okresowej niedostępności Usługi Konta.
- Po uzyskaniu dostępu do Konta, Klient może korzystać w szczególności z następujących funkcji:
- […]
- Skorzystanie z Usługi Formularz Zamówienia w celu złożenia Zamówienia możliwe jest po dodaniu pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka. Dla złożenia Zamówienia wymagane jest podanie danych Klienta oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży, w tym Produktu lub Produktów, ich liczby miejsca i sposobu dostawy, sposobu płatności. Złożenie Zamówienia następuje po kliknięciu przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
- W przypadku Klienta nie korzystającego z Konta do złożenia Zamówienia przy wykorzystaniu Formularza Zamówienia konieczne jest podanie danych, w tym Danych Osobowych, o których mowa w ust. 2.
- Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i jest zakończona z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą przerwania składania Zamówienia przez Klienta.
- Skorzystanie z Usługi Newsletter możliwe jest po wypełnieniu Formularza Newslettera, kliknięciu przycisku „Zapisz się do newslettera” oraz potwierdzeniu chęci zapisania się na Newsletter poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany na podany w Formularza Newslettera adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z Usługi Newsletter możliwe jest również poprzez wybranie odpowiedniej opcji w panelu Dane osobowe po zalogowaniu się na Konto.
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Klient może wypowiedzieć Usługę w każdej chwili, bez wskazania przyczyny poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy
- W celu skorzystania z Usług Klient musi posiadać komputer lub inne urządzenie z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką stron internetowych, a także aktywne konto poczty elektronicznej e-mail.
- Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu Internetowego Klient może zgłaszać przy wykorzystaniu form komunikacji określonych w § 2 ust. 4 Regulaminu.
- W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpoznania reklamacji zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji dotyczących przedmiotu reklamacji takich jak rodzaj Usługi, czas wystąpienia i rodzaj nieprawidłowości,
- żądania Klienta,
- danych kontaktowych osoby składającej reklamację,
- Sprzedawca zobowiązany jest rozpoznać wszelkie reklamacje złożone przez Klienta niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
§ 4 ZAMÓWIENIA
- Cena Vouchera uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN). Cena zawiera podatki. O łącznej cenie Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia w Formularzu Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
- Złożenie przez Klienta Zamówienia następuje z chwilą kliknięcia przez Klienta przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty w Formularzu Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia przez Klienta Sprzedawca weryfikuje możliwość jego realizacji, w szczególności dostępność Vouchera.
- Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku nieprawidłowego wypełnienia oraz przesłania przez Klienta Formularza Zamówienia. Rozumie się przez to również zamieszczenie niekompletnych lub niepełnych danych.
- Użytkownik może anulować lub zmienić Zamówienie do chwili zawarcia Umowy.
- W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta drogą elektroniczną o anulowaniu Zamówienia w całości lub w części, w której realizacja Zamówienia nie jest możliwa.
- W terminie 3 Dni Roboczych po otrzymaniu wiadomości elektronicznej od Sprzedawcy o anulowaniu Zamówienia w części Klient może potwierdzić Sprzedawcy drogą elektroniczną zgodę na realizację pozostałej (nie anulowanej) części Zamówienia. Brak potwierdzenia realizacji pozostałej części Zamówienia w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest traktowane jako anulowanie Zamówienia w całości.
- Po złożeniu Zamówienia i weryfikacji możliwości jego realizacji Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie i przystąpienie do jego realizacji w formie mailowej lub telefonicznej.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przystąpienie do jego realizacji następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta wiadomości elektronicznej zawierającej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, informację o zawarciu Umowy oraz odnośniki do treści Regulaminu.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej, o której mowa w ust. 8 zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
§ 5 DOSTAWA
- Dostawa Vouchera następuje w formie elektronicznej na adres e-mail podany w Zamówieniu lub Koncie, jak również poprzez zamieszczenia go na Koncie Klienta.
§ 6 PŁATNOŚCI
- Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Blik
- Przelew
- Karta płatnicza
- W przypadku płatności przelewem, elektronicznie lub kartą płatniczą Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie 1 Dnia Roboczego od dnia złożenia Zamówienia.
§ 7 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
- W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w szczególności:
- pisemnie, na adres Sprzedawcy,
- w formie wiadomości elektronicznej przesyłanej na adres info@mazowiecka13.com
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Vouchera.
- Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego Konsument skorzystał nabywając Voucher, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Voucher Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument może zwrócić Voucher na adres siedziby Sprzedawcy.
§ 8 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klienta nie będącego Konsumentem.
- Klientowi nie będącemu Konsumentem nie przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z umową na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta nie będącego Konsumentem w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy lub niezwiązanych z Umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także wobec Klienta nie będącego Konsumentem odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- We wszelkich sporach powstałych pomiędzy Klientem nie będącym Konsumentem a Sprzedawcą właściwy będzie sąd powszechny dla siedziby Sprzedawcy.
§ 9 DANE OSOBOWE
- Administratorem Danych Osobowych osób odwiedzających Sklep Internetowy oraz Klientów jest Małgorzatę Figurską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TIVOLI Małgorzata Figurska, ul. Mazowiecka 13, 70-526 Szczecin, posiadająca numer NIP 8511015679 oraz REGON 810749580;
- Sprzedawca zbiera i przetwarza Dane Osobowe w celu zawarcia i wykonania Umowy , w celu utrzymywania Konta, jak również w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy. W zakresie, w jakim Sprzedawca decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych, jest on administratorem tych Danych Osobowych. Przetwarzanie danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą odbywa się zgodnie z przepisami RODO, z uwzględnieniem przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są w języku polskim.
- Niniejszy Regulamin może być zmieniany z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak zmiana zakresu działalności gospodarczej lub oferty handlowej, konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów obowiązującego prawa, konieczność zapewnienia prawidłowości funkcjonowania Sklepu Internetowego, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z Sklepu Internetowego, konieczność wprowadzania nowych bądź zmiana istniejących zasad działania Sklepu Internetowego.
- W przypadku konieczności zmiany Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów o rodzaju i charakterze zmian, przesyłając im drogą elektroniczną, na adresy e-mail przypisane do Konta zmienioną wersję Regulaminu, nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem planowanych zmian.
- W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. Konto lub Newsletter) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on powiadomiony o zmianach i w terminie 14 dni od dnia powiadomienia nie wypowiedział umowy. W przypadku gdy w wyniku zmiany Regulaminu zostaną wprowadzone nowe opłaty lub podwyższone zostaną obecnie obowiązujące opłaty Klient będący Konsumentem ma prawdo odstąpienia od umowy.
- W przypadku innych umów niż umowy, o których mowa w ust. 4 zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów, w szczególności nie będą wpływać na zawarte Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie i Politykach stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w przypadku Konsumentów, dodatkowo przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.